شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

به یادم نیستی...!

میدانم وقت خواندن نداری...شاید حوصله نیز!

اما آتش که تا همیشه گرم و روشن نیست....

واژه های من عاقبت کهنه و تکراری میشوند...

دلتنگی ها نیز...!!!

این چندمین بیست ونه اردیبهشت است که به یادم نیستی...؟

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:28 http://apalon.blogfa.com

من تو جدا از هم

روی تقویم دیواری دل نوشته هامون دلتنگی های بیست و نهم اردیبهشت را قلم زدیم

من به یاد تو و تو به یاد او........

کسی که می خواست دوست باشد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:22

این یک کامنت نیست

آرزو شدی!
برای من یک نیاز شدی!
یک درخواست!
یک خلا!
هزاران یک شدی
و این یعنی همه چیز


دوست من بمان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد