شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

به نام آنکه پروانه حیران اوست

صدایت می کنم ، سلامت می کنم از دور
و به یادت خواهم بود تا همیشه
و در سوز سرمای تنهائی به یاد با هم بودن خود را گرم می کنم

همیشه ماندن بهترین نیست
همیشه رفتن آن حضور ناب نیست
گاهی میان ماندن و رفتن هیچ
فرقی نیست
دلتنگیم باشد
آنها را نمی بینم باشد
اصل درست این است
که عزیزان ما در خانه دل ما جای دارند
نرم و مهربان

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

دلتنگیم باشد
اورانمیبینم باشد
اصل درست اینست
که عزیزان ما در خانه دل ما جادارند
نرم و مهربان

مریم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:13 http://www.nirvanatrance.blogsky.com

گویند که دوزخی بود عاشق و مست

زهرا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:01

یه چیزی بنویس

تو قرار بود تکراری نباشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:11 http://apalon.blogfa.com

من از هوای جاده دلگیرم.....................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد