شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

دلتنگی....!

صدای کودکانه ی دلی که با دلی به جز تو کوک نیست.... 

هنوز هم درون من تو را بهانه می کند.....  

عزیز روز های دور 

چراغ کوچه های شهر تبلور تو در من است...... 

خطوط اشتباه جاده های منتهی به چشم تو 

همیشه پیش روی من..... 

همیشه در تضاد ها ست.... 

ببین چگونه از تو می نویسد این سکوت نیمه شب 

صدا نمی کنی چرا 

مرا دوباره از درون این همه صدا 

صدای تو شبیه پرکشیدن ستاره هاست. 

نظرات 3 + ارسال نظر
ماکان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 http://www.empty.blogsky.com

خوبه که می نویسی...
منم عاشق سه نقطه ام!
اگه تونستی سر بزن...

ز یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:50

دور می شوم دور


چاره همینست

ناهید یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:07

بسیار زیبا و ستودنی...

حسام عزیز این ها سروده خودته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد