شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

تقدیم به او که در دنیای من نمی گنجد....

می گویی بنویس...... 

شاید از شهوت خواندن و گناه نوشتن بی خبری.... 

 

 باری من به از تو وام دار گناه شدن عادت کرده ام.

بگو..... 

بگو که دلتنگی های مردم زمین و آسمان را نمی خواهی...... 

بگو که من تا همیشه از تو جدا نخواهم ماند....  

بگو که واهمه ای نداری از انکه شاید عمر کوتاهی تورا ستایش کنم در آغوش..... 

 کاش بدانی من به اجبار از تو دورم.

 و

کاش می توانستم صدا نکنم ترا...... 

کاش می توانستم با تو گام بردارم و بگویم چه شیرین راه می روی.... 

کاش می توانستم  تنهایی را از سرم بیرون کنم.... 

کاش ....  

 کاش بدانی من به اجبار از تو دورم.

 

 و

خسته ام.....از اینکه نبودنت تمام نمی شود.... 

از اینکه می ترسم در آینه بنگرم و ده سال نبودنت را حس کنم..... 

از اینکه در خودم خلاصه شده ام

خسته ام از خدایی که مغرورانه بی تو مرا و ترا سرگردان کرده بی من..... 

 بانوی من.... 

کاش بدانی من به اجبار از تو دورم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:02 http://apalon.blogfa .com

بعد از تو هیچ گاه ننوشتم تا دلتنگییهایم را فریاد نکنم که این دلتنگی پایانی جز سکوت و خاطره هایی گیج نداشت.....
که تو سزاوار فصل های ناتمامی در زندگی سرد و خاموش من

ز شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:25

اگرخواندن تو شهوت است میخوانم تورا حتی اگر مرا به جرم شهوترانی به دوزخ دنیا افکنند
ستایش تورا کت مینویسی
ستایش تورا
.
.
.
نمی دانم کیستی
ولی انگار میکنم که لیلای بی دل با من است
از من است
در من است
.
.
.
باور نمیکنم که تو- الهه ی غرور من -به اجبار تن داده ای
بگو که اینگونه نیست
بگو که همچنان ستودنی هستی

.
.
.
من از خواندن تو لذت میبرم این لذت را بر من ارزانی دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد