شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

شانه هایت را گم کرده ام...!

....من از تو می آیم و تا تو خواهم رفت....

دلتنگ من نیستی..... به همین سادگی...!

حقیقت یعنی  "نیاز من به او....!"

کتمان یعنی   "نیاز او به من....!"

و "دلواپسی" یعنی  اینکه ذره ذره ی وجودم از او در بی خبری به سر می برد....!!! و تنهایی یعنی "من..." و شاید هم "او ...!"

خلاصه اینجا دنیاست و آنجا که تو هستی آسمان..و...هرچیزی که من نمیخواهم اینجا هست مثل دروغ...خیانت...کتمان...!

خدایا....تو بهتر میدانی دلتنگی چه معنایی دارد...

تو بهتر می فهمی تنهایی انتها ندارد.....

میدانم که به او نمیرسم ... میدانم که به او نمیرسانی ام....میدانم

اما از قول قلب من به او بگو:

"حوای من...!

آدمت تنها و دلتنگ توست...!"

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا شاعر بی بهونه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:59 http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام منم شانه هاشو گم کردم منم نمیدونم کجاست.............. اسم وبلاگت خیلی قشنگه ..... افرین به این سلیقه واحساسسسسسسسسسس
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد